یاران اربعین شهرستان فسا گردهم می‌آیند
کد خبر: 3632051
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

یاران اربعین شهرستان فسا گردهم می‌آیند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا از برگزاری همایش «اربعینی‌ها از قافله عقب نمانید» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام احمد نجفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا امروز، 28 مردادماه از برگزاری همایش «اربعینی‌ها از قافله عقب نمانید» در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش با حضور دست‌اندرکاران موکب‌های اربعین شهرستان فسا در کربلا، نجف اشرف، خیرین و حمایت‌کنندگان این مراسم معنوی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش برنامه‌های متنوعی شامل سخنرانی حجت‌الاسلام صالحی از قم و مدیحه‌سرایی حاج کاظم محمدی رئیس کانون مداحان استان فارس، پخش مستندها و فعالیت‌های موکب امیرالمؤمنین فسا در کربلا، خاطره‌گویی خادمین و زائرین موکب، تجلیل از خادمین، خیرین، خدام و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

نجفی ادامه داد: همچنین در این همایش برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم جهت اسكان زائران و كاروان‌های پیاده در نجف و كربلا در ایام صورت می‌گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا، زمان برگزاری این همایش را سه‌شنبه، 31 مردادماه اعلام كرد و گفت: شهرستان فسا مدت سه سال است که با راه‌اندازی و آماده‌سازی موکب‌ها در نجف اشرف و کربلای معلی پذیرای سیل عظیمی از عاشقان حسینی در ایام اربعین است که هزینه‌های آن نیز از کمک‌های مردمی و خیرین مهیا می‌شود.

captcha