اختتامیه همایش کشوری مدیران مدارس جامعةالقرآن برگزار شد
کد خبر: 3632102
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

اختتامیه همایش کشوری مدیران مدارس جامعةالقرآن برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اختتامیه همایش کشوری مدیران مدارس وابسته به جامعةالقرآن در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع)، اختتامیه همایش کشوری مدیران مدارس وابسته به این مؤسسه، چهارشنبه، 25 مردادماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر جامعةالقرآن، قدسیه طباطبایی معاونت اجرایی مؤسسه، مسئولان ستاد مدارس و مدیران مدارس جامعةالقرآن در ساختمان مرکزی مؤسسه برگزار شد.
این همایش هر سال قبل از آغاز سال تحصیلی در قم تشکیل می‌شود با هدف ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی مدارس قرآنی و تبادل نظر میان مدیران مدارس قرآنی در این خصوص برگزار می‌شود.
همایش فوق طی چهار روز از 22 مردادماه با حضور 130 مدیر مدرسه از مقطع پیش‌د‌بستانی تا متوسطه نوبت اول و دوم در سالن همایش‌های مؤسسه برگزار شد. ارائه مباحث قرآنی مدارس توسط کارشناسان قرآنی، مباحث آموزشی و سرفصل‌‌های آموزش و پرورش توسط کارشناسان آموزشی و ارائه مباحث مالی و اداری توسط کارشناسان امور اداره مالی در این همایش بررسی شد.
همچنین در این همایش کمیسیون تبادل تجربیات در راستای ارتقای آموزشی و فرهنگی مدارس برگزار و نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شده در این کمیسیون‌ها به ستاد مدارس ارائه ودر طی سال تحصیلی به عنوان آیین نامه به مدارس ابلاغ خواهد شد.
یادآور می‌شود، در اختتامیه این همایش از مدیران نمونه سال تحصیلی 95-96 با اهدای هدایای تجلیل و قدردانی شد.
captcha