دلنوشته مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول در پی شهادت شهید «حججی»
کد خبر: 3632120
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

دلنوشته مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول در پی شهادت شهید «حججی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: حجت‌الاسلام حکیمی در پی شهادت غرورآفرین و افتخارآمیز مدافع حرم شهید «محسن حججی» پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پی اسارت و شهادت مقتدرانه شهید مدافع حرم «محسن حججی» توسط گروهک داعش، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) دلنوشته‌ای را در اختیار این خبرگزاری قرار دارد.
متن این دلنوشته به شرح ذیل است؛
«بسمِ رَبِّ الشُّهَدَاءِ وَ الصِّدِّیقِین
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر وَ مَا بَدَّلُوا تَبدِیلا»(احزاب/۲۳)
شهادت غرورآفرین و افتخارآمیز پاسدار شهید محسن حججی از شهیدان والامقام مدافع حرم تبریک و تهنیت باد.
شهید گرانقدری که نحوه اسارتش قلب ملتی را به درد آورد و گوشه‌ای از اسارت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(علیها سلام) را به تصویر کشید.
 پرستوی مهاجری که نحوه شهادتش یادآور شهادت جانسوز جوان قامت رعنای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) است.
ای شهید بی‌سر
انتخاب مسیرت با بصیرت و آگاهی محبت سرشارت به والدین و خانواده، ایثار، فداکاری، مقاومت و شجاعتت، تلاش‌های خالصانه‌ات در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت برای همگان میراثی معنوی و در هر نسل و عصری درس آموز است.
ای مظهر غیرت و مردانگی
 به هنگام عروج و آزادگی چه آرام استوار و با صلابت ایستاده‌ای در نگاه نافذت آسمان آسمان غرور و غیرت و در تصویر دلربایت دریا دریا عزت و حماسه موج می‌زند.
چقدر داستان زندگیت، هجرت، آزادمردی  آتش و دود، خنجر بر حنجرت، تصاویر حماسی‌ات تقدیم سر به مولایت عاشقان را به یاد کربلا و عاشورا انداخت.
تصاویر حماسی‌ات و آن نگاه پرمعنا آنچنان در دل دنیا طوفان به پا کرد و  درس عظمت، شرافت و سربلندی را پیش روی جهانیان به نمایش گذاشت و دشمنان را مبهوت نمود، که تو را نماینده ملت غیور و انقلابی ام یافتم نه آن خودباختگان حقیری که با حامیان قاتلان جنایتکار تو سلفی لبخند می‌گیرند.
ای دلاور غوغا کردی شهادتت مبارک
دستان ما جاماندگان از قافله شهیدان را بگیر و شفاعتمان کن.
درود و سلام بر همه شهیدان و شهدای مدافع حرم ،تربیت یافتگان مکتب آن پیرقلندر جمارانی و سربازان فداکار و مخلص رهبر فرهیخته انقلاب اسلامی
یَا لَیتَنِی کُنتُ مَعَهُم فَأفوزَ فوزًا عظیمًا‌
مدیر مؤسسه قرآنی کریمه آل رسول
 حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی»
captcha