همایش یک روزه نمایندگان حقوقی جامعةالقرآن برگزار شد
کد خبر: 3632129
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

همایش یک روزه نمایندگان حقوقی جامعةالقرآن برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همایش یک روزه نمایندگان حقوقی جامعةالقرآن الکریم، 26 مردادماه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)، حیدر رستمی، مسئول ستاد امور مدارس این مرکز گفت: همایش یک روزه نمایندگان حقوقی مدارس،۲۶ مردادماه در ساختمان مرکزی مؤسسه‌ با هدف آشنایی نمایندگان حقوقی با آئین‌نامه‌های مالی، اجرایی، اداری و شرح وظایف نمایندگان برگزار شد.
وی افزود: در این همایش نمایندگان از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه در رابطه با ترویج قرآن، سیره ائمه اطهار(ع)، مسائل علمی، اخلاقی و تربیتی در مراسم اختتامیه بهره‌مند شدند.
رستمی هدف برگزاری این همایش را توجیه نمایندگان ذکر و ادامه داد: در این همایش یک روزه کلاس‌های توجیه مباحث مالی مدارس، کارگزینی و مسائل آموزشی و قرآنی توسط کارشناسان ستاد امور مدارس برگزار شد.
مسئول ستاد مدارس عنوان کرد: در این همایش شرکت‌کنندگان با حضور در کمیسیون‌های تخصصی به طرح  موضوعات  و مشکلات و راه‌حل برای رفع آن پیشنهاداتی ارائه کردند و برنامه‌های مطرح شده در کمیسیون‌ها بصورت آیین‌نامه پس از بحث و بررسی  در جلسات ستاد مدارس به مدارس ابلاغ خواهد شد.
گفتنی است؛ نمایندگان علاوه بر شرکت در این همایش، به زیارت حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران،مشرف شدند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۳
0
0
برپایی همایش موجب رفع ایرادات و شبهات می‌شود
captcha