سومین دوره تابستانی «طرح تربیتی معرفتی کاظم» برگزار می‌شود
کد خبر: 3632156
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
از سوی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج)؛

سومین دوره تابستانی «طرح تربیتی معرفتی کاظم» برگزار می‌شود

گروه سلامت: سومین دوره تابستانی «طرح تربیتی معرفتی کاظم» از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه الله(عج) و با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، سومین دوره تابستانی «طرح تربیتی معرفتی کاظم» به مدت ۶ روز در دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه الله(عج) و با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.
طرح کاظم، طرحی تربیتی و معرفتی است که از سوی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) و با هدف کادرسازی انقلاب و تلاش جهت زمینه سازی ظهور، از تابستان سال ۹۴ اجرا شد و تابستان امسال سومین دوره آن برگزار می‌شود.
در این طرح به دانشجویان در ۳ سطح، که هر سطح آن یکسال تحصیلی به طول می کشد یکسری مبانی نظری و همچنین مهارتی و تشکیلاتی آموزش داده می‌شود، اعضای شورای عمومی بسیج دانشجویی که در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ حضور فعال داشته‌اند و همچنین کلیه دانشجویان علاقمند به فعالیت در بسیج دانشجویی و شرکت در این طرح ، در این دوره می‌توانند شرکت کنند.
کلیه علاقمندان به حضور در دوره باید پیش ثبت نام خود را از طریق ارسال مشخصات خود حداکثر تا تاریخ ۲۶ مرداد ماه جهت انجام_مصاحبه به آدرس تلگرامی @Tarh_kazem96 انجام دهند.
captcha