شهیدان رجایی و باهنر؛ مصداق کامل سیمای کارگزاران در نظام اسلامی
کد خبر: 3632349
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
فرماندار املش عنوان کرد:

شهیدان رجایی و باهنر؛ مصداق کامل سیمای کارگزاران در نظام اسلامی

گروه اجتماعی: محمودی شهیدان رجایی و باهنر را مصداق کامل سیمای کارگزاران در نظام اسلامی دانست و گفت: سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از کارمندان نمونه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، یونس محمودی، فرماندار شهرستان املش روز گذشته، 28 مرداد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت و پاسداشت شهادت مظلومانه شهید محسن حججی   اظهار کرد: اکنون کشور ایران به عنوان کشوری قدرتمند و قوی در منطقه و جهان شناخته می شود.

وی با اشاره به تحلیف ریاست جمهوری و حضور روسای جمهور دهها کشور و دیگر سران کشورها در این مراسم افزود: حضور حدود بیش از 100 کشور اعم از سران، معاونین و نخست وزیران و نمایندگان آنها در مراسم تحلیف رئیس جمهور نشانه اقتدار و عظمت و نقش و جایگاه بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

محمودی تبیین رویکرد دولت و انتقال این مولفه به نسل جوان و آینده این جامعه را هدف و فلسفه وجودی تشکیل این ستاد دانست و گفت: در دولت یازدهم کارهای بسیار مهم و ساختاری صورت گرفت که آن کارها و خدمات ساختار دولت آینده را تشکیل خواهد داد و دولت دوازدهم بر پایه و اساس دولت یازدهم و ساختار متشکله آن بنا خواهد شد و این امید وجود دارد که این دولت بهتر از گذشته به خدمات رسانی به مردم بزرگ ایران بپردازد.

این مقام مسئول تصریح کرد: تعمیق ارتباطات دولت و ملت به عنوان موکلان رئیس جمهور و مطالبات بر حق مردم از ایشان و توجه کارگزاران نظام به مجموعه مطالبات ملت در زمینههای متنوع از جمله پیامدهای مثبت دولت دوازدهم خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان املش عنوان کرد: فلسفه وجودی تشکیل این جلسه تبیین راهبردها و ارائه تاکتیکها جهت تسهیل و تسریع در رفع مشکلات موجود در جامعه می باشد.

وی شهیدان رجایی و باهنر را مصداق کامل سیمای کارگزاران در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف تشکیل جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت آشنایی مردم به اهم خدمات و کارکردهای کارگزاران نظام و شناخت فضایل و مناقب شخصیتهای مبرزی چون شهیدان رجایی و باهنر است.

محمودی ادامه داد: هفته دولت که از 2 لغایت 8 شهریور می باشد، فرصت مناسب و مغتنمی است که جهت ارائه گزارش و تبیین دستاوردها و عملکرد دولت که باید به نحو مطلوبی در جامعه انعکاس یابد.

فرماندار املش پیرامون تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت تاکید و تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و ارج نهادن به این ایام، می بایست با همکاری مدیران ادارات و معرفی پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اقدامات خوبی را در راستای خدمت رسانی به مردم انجام دهیم.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و با توجه به وضعیت اقتصادی موجود اقدامات خوبی به ویژه در روستاها انجام شده است.

محمودی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت سالگرد شهیدان رجایی و باهنر در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: مراسم هشتم شهریور، سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان بسان سنوات گذشته برگزار خواهد شد.

captcha