مراکز حفظ مجازی قرآن در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3632417
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

مراکز حفظ مجازی قرآن در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

گروه فناوری اطلاعات: رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینكه تاكنون در 13 استان مركز حفظ مجازی قرآن راه‌اندازی شده است و فارس چهاردهمین استان خواهد بود، گفت:‌ بنا داریم تا پایان امسال این مراکز در تمام استان‌ها راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه كشور، با بیان اینكه تاكنون 13 استان موفق به راه‌اندازی مركز حفظ مجازی قرآن شده‌اند، گفت: استان فارس چهاردهمین استانی است كه مجهز به مركز مجازی حفظ از راه دور قرآن كریم می‌شود.

حسینی با بیان اینکه مراكز حفظ مجازی در تمام استان‌های كشور راه‌اندازی خواهند شد، گفت: بر اساس ابلاغی كه انجام شده است همه استان‌ها باید تلاش كنند تا در سال جاری حتماً مراكز حفظ مجازی خود را راه‌اندازی کنند‌.

وی با بیان اینكه فعالیت‌ها قرآنی سازمان اوقاف از ابتدای سال جاری در مرکز امور قرآنی تجمیع شد و ساختار قرآنی اوقاف تقویت شد، گفت: ما در ادارات كل اوقاف كشور اداره امور قرآنی را راه‌اندازی كردیم در حالی كه پیش از این تنها كارشناس قرآنی در استان‌ها بود و نه اداره امور قرآنی.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۰:۴۳
0
0
راه اندازی این مرکز به حفظ قرآن کمک زیادی می‌کند
captcha