درخشش حافظان بیت‌الاحزان در مسابقات استانی اوقاف
کد خبر: 3632473
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

درخشش حافظان بیت‌الاحزان در مسابقات استانی اوقاف

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: پس از اعلام نتایج چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سطح استانی، شاهد حضور حافظان مؤسسه بیت‌الاحزان در رتبه‌های برتر حفظ قرآن کریم در چندین استان کشور بودیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، پس از اعلام نتایج چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سطح استانی، شاهد حضور حافظان مؤسسه بیت‌الاحزان در رتبه‌های برتر حفظ قرآن در چندین استان کشور بودیم.
بر اساس این گزارش بیشترین افتخارآفرینی حافظان مؤسسه در استان فارس رخ داد جایی که در بخش بانوان در رشته حفظ 10 جزء، مژگان خساره رتبه اول، در رشته حفظ 20 جزء، حمیده حسینی رتبه اول و الهام حسین‌زاده، رتبه سوم و در رشته حفظ کل نیز طاهره رنجبر، رتبه سوم را از آن خود کردند.
همچنین در بخش آقایان نیز در رشته حفظ کل با کسب رتبه اول توسط نوید رزمجو، رتبه دوم توسط مجتبی فیضی و رتبه سوم توسط مجتبی خاکی‌نژاد و همچنین در رشته حفظ 20 جزء با کسب رتبه دوم توسط اسماعیل خنفری و رتبه سوم توسط بهزاد مزارعی درخشش ویژه‌ای در این استان داشت.
اما در سایر استان‌های کشور نیز حافظان بیت‌الاحزان خوش درخشیدند. رتبه اول و دوم حفظ 20 جزء خوزستان به ترتیب نصیب معین سالمی و احمد خلیل‌زاده شد و محمد کرملاچعب هم رتبه دوم ترتیل این استان را از آن خود کرد. همچنین مینا چشم‌سبز موفق به کسب رتبه نخست حفظ 10 جزء بانوان در استان خوزستان شد.
در استان تهران نیز مجتبی علیرضالو رتبه دوم حفظ کل را از آن خود کرد، رتبه اول حفظ 20 جزء استان خراسان جنوبی نصیب محمد امیری‌فرد شد، مهران گنجی رتبه اول حفظ 10 جزء استان لرستان و علی خاتمه و علی اکبر مدنی‌نژاد به ترتیب در استان‌های خراسان جنوبی و قم رتبه اول حفظ  پنج جزء را از آن خود کردند.
برای اطلاع از مشخصات این حافظان اینجا کلیک کنید.
captcha