مساجد و حسینیه‌‌های تهران به 4200 باب رسید
کد خبر: 3632595
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

مساجد و حسینیه‌‌های تهران به 4200 باب رسید

گروه سلامت: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از افزایش تعداد مساجد حسینیه‌های و امکان مذهبی به چهار هزار و دویست باب در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، عبدالمقیم ناصحی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در مراسم افتتاحیه مسجد هفتاد و دو  تن و مقبره شهدای گمنام در میدان آزادی شهر تهران با اشاره به روز مسجد اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز مسجد نمونه‌ای در شهر تهران ساخته و افتتاح می‌شود. این مسجد بخشی از مساجد و اماکن دینی هستند که در 12 سال اخیر ساخته شده‌اند.

وی افزود: در کنار خدماتی که طی 12 سال اخیر از خدمات اجتماعی و رفاهی گرفته تا خدمات فرهنگی و عمرانی ساخته شده اماکن دینی بخشی از این خدمات بوده‌اند.

ناصحی با اشاره به وجود سه هزار و 100 مسجد تا پیش از تصدی شهرداری تهران توسط محمد باقر قالیباف گفت: در سال 84 آمار مساجد حوزه‌های علمیه، مساجد، حسینیه‌های، دارالقرآن‌ها حدود سه هزار و صد عدد بود این در حالی است که امسال این میزان به حدود چهار هزار و 200 مسجد رسیده است. یعنی بعد از 12 سال قریب هزار و دویست باب مسجد و حسینیه به امکان مذهبی شهر تهران اضافه شده است.

وی یادآور شد: در دیدار آقای قرائتی با شهردار تهران در اواخر سال 92 تصمیم گرفتیم حدود 72 مسجد با نیت شهید 72 تن کربلا ساخته شود که مسجد هفتاد دو تن آزادی اولین آنها بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۶
0
0
برپایی از این دست کارها بیشتر صورت گیرد
captcha