گروه سرود مدافعین حرم حوزه هنری خوزستان عضو می‌پذیرد
کد خبر: 3632622
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

گروه سرود مدافعین حرم حوزه هنری خوزستان عضو می‌پذیرد

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان گفت: گروه سرود مدافعین حرم، حوزه هنری استان خوزستان در جهت راه اندازی گروه سرود واحد موسیقی و نغمه های دینی خود از میان جوانان و نوجوانان مستعد عضو می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، محمد غدیرزاده معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: واحد موسیقی حوزه هنری استان با تشکیل و راه اندازی گروه سرود مدافعین حرم جهت اجرا در سطح شهر، همایش ها و کنگره های استانی و ملی از طریق انجام تست های اولیه و آموزش های لازم عضوگیری می کند.

وی شرایط و امتیازات شرکت در گروه سرود مدافعین حرم  حوزه هنری خوزستان را شرکت در آزمون تعیین سطح، داشتن صدایی توانمند و ظاهری آراسته و عضویت در گروه سنی 16 تا 20 سال ، برگزاری اردوهای چند روزه آموزشی با حضور استادان مطرح، اجرا در جشنواره های هنری درون استانی و کشوری و ساخت نماهنگ و پخش آن در رسانه ملی و فضای مجازی دانست.

غدیرزاده ادامه داد: جوانان و نوجوانان علاقمند می توانند جهت ثبت نام به روابط عمومی حوزه هنری واقع در امانیه خیابان دز شرقی بین لقمان و عارف حوزه هنری خوزستان مراجعه کنند.

captcha