خانواده شهید «محسن حججی» میهمان مردم فارس می‌شوند
کد خبر: 3633003
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

خانواده شهید «محسن حججی» میهمان مردم فارس می‌شوند

گروه اجتماعی: خانواده شهید «محسن حججی» برای زیارت حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، میهمان مردم شیراز و سروستان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، خانواده شهید «محسن حججی»، شهید مدافع حرم كه اخیراً در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به دست تكفیری‌های داعشی در سوریه به فوز عظیم شهادت نائل شده است، میهمان مردم فارس می‌شوند.

در این راستا مراسم استقبال از این خانواده صبح فردا، 31 مردادماه به‌همت سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در فرودگاه شیراز و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی نیز در ساعت 12 همین روز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

بعد از برگزاری این مراسم، خانواده شهید حججی میهمان مردم سروستان خواهند شد و در آنجا نیز مراسم تكریم خانواده شهدا همراه با سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار خواهد شد كه در آن یكی از پنجره‌های حرم امامین جوادین(ع) نیز به‌همت مردم این شهرستان ساخته شده است، رونمایی می‌شود.

علاوه بر این‌ها خانواده شهید حججی، ساعت هفده و سی دقیقه روز سه شنبه سی و یکم مرداد مهمان مردم ولایتمدار منطقه مهارلو خواهند شد و ضمن شرکت در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در مسجد جامع کوهنجان بر مزار پاک شهید آزاد خشنود نیز حضور خواهند یافت.

captcha