برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال رنگ و بوی عاشورایی دارند
کد خبر: 3633065
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
زارعی:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال رنگ و بوی عاشورایی دارند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با ایام محرم گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در شهر مقدس شیراز، رنگ و بوی عاشورایی خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 30 مردادماه در اولین نشست هماهنگ برنامه‌های هفته دفاع مقدس این ناحیه از سپاه با تأكید بر اینكه ارزش‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس در جامعه باید تبیین شوند، گفت: در حق شهدا اجحاف است که نسل جوان را با دوران دفاع مقدس آشنا نکنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال هفته دفاع مقدس با ایام محرم تقارن یافته است لذا برنامه‌های هفته دفاع مقدس رنگ و بوی عاشورایی دارند، همچنانکه رزمندگان با سیر و سلوک و ادبیات عاشورایی در صحنه نبرد حضور داشتند، گفت: برنامه‌های شاخصی توسط سپاه ناحیه ثارالله(ع) در شهر شیراز اجرایی می‌شود که قبل از هفته دفاع مقدس به اطلاع مردم خواهد رسید.

زارعی اظهار كرد: پایگاه‌های بسیج در هفته دفاع مقدس امسال، برنامه محوری با رویکرد مردمی بودنرا در قالب خاطره‌گویی و یادواره شهدا برای مردم ارائه كنند.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با تأكید بر اینكه باید با كارهای محتوایی قوی نسل چهارم انقلاب اسلامی را با دفاع مقدس آشنا كنیم، گفت: انقلاب اسلامی پدیده‌ای نادری است که دشمنان درصدد انحراف و توقف آن هستند لذااز همه امکانات و جنگ‌های نیابتی در این راه استفاده كردند.

وی همچنین به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت: مدیران جهادی و انقلابی پرورش یافته برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس هستند که در همه دولت‌های پس از انقلاب شاهد فعالیت آن‌ها بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم رویش‌های فرهنگ دفاع مقدس هستند، گفت: دشمن به دنبال این است که ارزش با ضد ارزش جابه جا شده و ذائقه‌ها را تغییر دهد.

وی گفت: هفته دفاع مقدس نیازمند ارائه برنامه‌های تبیینی و اثربخش با رویکرد خلاقانه و شاخص دارد تا نسل جوان عمیقاً روزگاراندوران دفاع مقدس را درک کند.


captcha