پوسترهای جنگ با آمریکا در کره شمالی
کد خبر: 3633441
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

پوسترهای جنگ با آمریکا در کره شمالی

تنش میان کره شمالی و آمریکا با آغاز رزمایش بزرگ نظامی مشترک میان ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی بالا گرفته است. کره شمالی هشدار داده است که چنانچه آمریکا به رغم هشدارهای مکرر پیونگ یانگ، کره شمالی را با مساله هسته‌ای تهدید کند، موجب نابودی سریعتر خود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از « شریان نیوز»، تنش میان کره شمالی و آمریکا با آغاز رزمایش بزرگ نظامی مشترک میان ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی بالا گرفته است. کره شمالی هشدار داده است که چنانچه آمریکا به رغم هشدارهای مکرر پیونگ یانگ، کره شمالی را با مساله هسته‌ای تهدید کند، موجب نابودی سریعتر خود خواهد شد.

از سوی دیگر در کره شمالی پوسترهایی برای جنگ با آمریکا منتشر می‌شود. ستاد تبلیغات جنگ ارتش کره شمالی از مردم خواسته به منظور تقویت این کشور در مقابل امپریالیسم آمریکا دست به طراحی پوستر بزنند. در پوسترهای کره شمالی حملات موشکی و اتمی به آمریکا دیده می‌شود و از این کشور به عنوان دشمن قسم خورده نام برده شده است.
یک پوستر که مردی از کره شمالی با مشت نظامی آمریکایی را سرنگون کرده است. در این پوستر نوشته شده آمریکایی ها را بیرون کنید و کشور خود را متحد کنید.


captcha