فراخوان همایش «شعر عاشورایی ٧٢ پروانه» در خوزستان منتشر شد
کد خبر: 3633653
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

فراخوان همایش «شعر عاشورایی ٧٢ پروانه» در خوزستان منتشر شد

گروه فرهنگی: فراخوان سومین همایش «شعر عاشورایی ٧٢ پروانه» از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل در سطح استان خوزستان منتشر شد.

حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان از انتشار فراخوان سومین همایش استانی «شعر عاشورایی ٧٢ پروانه» در سطح استان خبر داد.

وی توضیح داد: همایش استانی «شعر عاشورایی ٧٢ پروانه» به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای کربلا و یادآوری دلاوری‎‌های امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان درحماسه عاشورا، با حضور شاعران شهرستانی و استانی در شهرستان هفتکل برگزار خواهد شد.

بهداروندی با اعلام اینکه این همایش در تاریخ 18 مهر برگزار می‌شود، افزود: این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان و انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل و برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هفتکل با بیان اینکه فراخوان این همایش در اختیار ادارات فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان‌های استان قرار گرفت از تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش شعر عاشورایی دعوت کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ٢ مهر به نشانی Anjomansher٧kl@gmail.com و یا به نشانی پستی هفتکل، خیابان شهرداری، سه راهی بسیج، روبروی دبیرستان رودکی، جنب کتابخانه مرکزی، دبیرخانه سومین همایش استانی شعر ٧٢ پروانه شهرستان هفتکل ارسال کنند.
captcha