پیکر پاک 2 شهید گمنام در بیرجند تشییع شد
کد خبر: 3633654
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

پیکر پاک 2 شهید گمنام در بیرجند تشییع شد

گروه اجتماعی: پیکر پاک 2 شهید گمنام عصر سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت جوادالائمه‌(ع) در بیرجند مرکز خراسان جنوبی، تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، مردم همیشه در صحنه خراسان‌جنوبی بار دیگر با حضور خود حماسه آفریدند و همانند پدران، مادران، برادران و خواهران شهدا، فرزندان ملت را بدرقه کردند.

ندای لبیک یا زینب، لبیک یا حسین، لبیک یا رقیه و لبیک یا خامنه ای در جای جای این مراسم به گوش می خورد و مردم با نوای «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» بار دیگر با شهدا و ولایت هم پیمان شدند.

پیکر پاک 2 شهید گمنام در بیرجند تشییع شد

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بر پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس نماز خواند و پیکر شهدا بر دستان مردم در مسیر خیابان های کارگران و شعبانیه بیرجند تشییع شد.

پیکر پاک این شهیدان روز شنبه در فرودگاه بیرجند مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت و پس از میزبانی مردم خراسان جنوبی در شهرستان های قاینات، فردوس، بیرجند و روستای تخته جان امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در بوستان پروفسور معتمدنژاد شهر بیرجند به خاک سپرده شد.

پیکر پاک 2 شهید گمنام در بیرجند تشییع شد

این شهدا 25 و 30 ساله در عملیات های بدر و خیبر به شهادت رسیدند.

captcha