برگزاری نمایشگاه‌ ‌عطر سیب و مراسم اربعین حسینی
کد خبر: 3634427
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
نجفی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه‌ ‌عطر سیب و مراسم اربعین حسینی

گروه جامعه: شهردار تهران صبح امروز در حاشیه جلسه شورای معاونان شهرداری تهران گفت: فعالیت‌هایی مثل نمایشگاه عطر سیب، طرح استقبال از مهر، فعالیت‌های شهرداری در برگزاری پرشکوه اربعین حسینی و نمایشگاه باز باران، طی یک ماه آینده از سوی شهرداری تهران انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدعلی نجفی، شهردار تهران، صبح امروز در حاشیه جلسه شورای معاونان شهرداری تهران، این جلسه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم مدیران با همان قدرتی که کار را دنبال می‌کردند فعالیت خود را ادامه دهند.

شهردار تهران تاکید کرد: فعالیت‌هایی مثل نمایشگاه عطر سیب، طرح استقبال از مهر، فعالیت‌های شهرداری در برگزاری پرشکوه اربعین حسینی و نمایشگاه باز باران که طی یک ماه آینده باید از سوی شهرداری تهران انجام شود، از موضوعات فوریت‌داری بود که در جلسه پیرامون آنها صحبت شد. در این جلسه قرار شد شهرداری تهران طبق برنامه‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده در هر چهار مورد اقدام کند.

وی درباره تغییر احتمالی معاونت‌های شهرداری تهران بیان کرد: موضوع جلسه درباره تغییر و تحول نبود بلکه موضوع جلسه حول آشنایی و ارایه فعالیت‌ها و برنامه بخش‌های مختلف شهرداری بود.

نجفی درباره صدور حکم شهرداری تهران از سوی وزارت کشور نیز ابراز داشت: این یک فرایند قانونی است که شورا نظر خود را به وزارت کشور ارسال کرده و پس از طی شدن فرایند قانونی، وزیر کشور حکم مربوطه را صادر می‌کند اما من خبر جدیدی در این زمینه ندارم.
captcha