پرداخت 93 درصدی وام قرض‌الحسنه ازدواج در ایلام
کد خبر: 3634874
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

پرداخت 93 درصدی وام قرض‌الحسنه ازدواج در ایلام

گروه سیاست و اقتصاد: مدیر شعب بانک سپه منطقه ایلام از پرداخت مبلغ ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح ضربتی وام ازدواج به زوج های جوان ایلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، به نقل از ایسنا، شمس‌الله اسدالهی، اظهار کرد: از ابتدای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج تاکنون بیش از ۹۰ درصد از متقاضیان در صف انتظار وام خود را دریافت کرده‌اند .

مدیر شعب بانک سپه منطقه ایلام با بیان اینکه افراد باقیمانده نیز به محض تکمیل مدارک وام خود را در همان روز دریافت می‌کنند، افزود: تمامی تمهیدات لازم برای تسریع در پرداخت وام ازدواج در شعب بانک سپه استان اندیشیده شده و اطلاع رسانی لازم به کلیه متقاضیان نیز از طریق سیستم پیامکی و تماس تلفنی صورت گرفته است .

وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های آبدانان، مهران، دهلران و ایوان صد درصد متقاضیان پذیرفته شده در شعب وام خود را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز به زودی برای تمامی متقاضیان این مهم تحقق می‌یابد .

اسدالهی خاطرنشان کرد از ابتدای مرداد ماه تاکنون مبلغ ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح ضربتی وام ازدواج به زوج‌های جوان ایلامی پرداخت شده است .

شایان ذکر است طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از اول مرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه به مدت 9 هفته ادامه خواهد داشت که بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی، بانک‌ها موظف‌‌اند تا پایان شهریور نسبت به پرداخت تسهیلات ازدواج به تمامی متقاضیان در صف انتظار اقدام کنند.
captcha