8 کارگاه قرآن و سلامت برگزار شد
کد خبر: 3635097
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
دهقانی خبر داد:

8 کارگاه قرآن و سلامت برگزار شد

گروه سلامت: دبیر سومین همایش فعالان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از برگزاری 8 کارگاه قرآنی در این همایش خبر داد.

مریم دهقانی، دبیر سومین همایش فعالان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، از برگزاری 8 کارگاه قرآنی در این همایش خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سومین روز از همایش فعالان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی که در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود، 8 کارگاه تخصصی قرآنی و بین رشته‌ای قرآن و سلامت با حضور اساتید و فعلان این حوزه برگزار شد.

وی تصریح کرد: کارگاه «روانشناسی مهارت‌های ارتباطی» در سه سطح فردی، اجتماعی و اداری؛ کارگاه جریان‌های فهم قرآن کارگاه آموزشی مهارت برنامه‌ریزی در فعالیت‌های قرآنی و کارگاه عمومی با موضوع «مدیریت در فعالیت‌های قرآنی» برگزار شد.

دهقانی عنوان کرد: همچنین کارگروه پژوهشی این همایش، کارگاه خود را با موضوع «سبک زندگی قرآنی»، کارگروه نشریات نیز کارگاه خود را با عنوان «روانشناسی مهارت‌های فردی» در سه سطح فردی، اجتماعی و اداری کارگاه روابط عمومی با عنوان «مدیریت فضای مجازی» و کارگاه «مهارت‌های برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نقادی» برگزار شد.

دبیر سومین همایش فعالان قرآن و عترت کشور تعداد دانشجویان حاضر در هر کارگاه را ۳۰ نفر عنوان کرد و گفت: موضوعات هر کارگاه بر اساس سمتی که دانشجویان داشتند انتخاب شده و تلاش می‌شود بر روی موضوعاتی تاکید کنیم که نیاز فعالان قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را پوشش دهد.

captcha