استعدادهای درخشان قرآنی 5 استان در شیراز گردهم می‌آیند
کد خبر: 3635473
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

استعدادهای درخشان قرآنی 5 استان در شیراز گردهم می‌آیند

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ اردوی پایانی طرح استعدادهای درخشان قرآنی 5 استان کشور در شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری اردوی پایانی استعدادهای درخشان قرآنی 5 استان كشور در شیراز خبر داد و گفت: شركت‌كنندگان دوره‌های استعدادهای درخشان قرآنی استان‌های فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و بوشهر در شیراز گردهم می‌آیند.

وی زمان برگزاری این اردو را 17 تا 21 شهریورماه جاری اعلام كرد و افزود: این برنامه با حضور 113 نفر از قرآنیان برجسته استان‌های مذكور در اردوگاه شهید آیت‌الله دستغیب واقع در باجگاه برگزار خواهد شد.

مهرابی یادآور شد كه این اردو بیشتر جنبه تفریحی داشته البته برنامه‌های آموزشی هم برای شركت‌كنندگان در نظر گرفته شده است اما در عین حال این برنامه دارای جنبه تشویقی برای دانش‌آموزان قرآنی دارد.

بنا بر این گزارش، طرح استعدادهای درخشان قرآنی ویژه دانش‌آموزان برگزیده و نخبه هر استان از سال گذشته تاكنون و در یك بازه زمانی یك ساله از ابتدای مهرماه سال گذشته آغاز و تاكنون ادامه دارد.

در این طرح قریب 10 كارگاه آموزشی برای دانش‌آموزان نخبه قرآنی كه در ابتدا در آزمون‌های ورودی شركت كرده‌اند، برگزار می‌شود كه این كارگاه‌ها در طی یكسال و در بازه‌های زمانی متفاوت برگزار می‌شوند و آخرین دوره این كارگاه نیز آخر شهریورماه اجرا خواهد شد.

دوره جدید طرح استعدادهای درخشان قرآنی ویژه دانش‌آموزان نخبه هر استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دوباره آغاز شده و در آن علاوه بر ورود دانش‌آموزان جدید به این طرح، دانش‌آموزان شركت‌كننده در سال قبل هم می‌توانند در دوره‌های پیشرفته‌تر شركت كنند.

captcha