تاکید ویژه اسلام به خدمتگزاری صادقانه به مردم
کد خبر: 3635840
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

تاکید ویژه اسلام به خدمتگزاری صادقانه به مردم

گروه معارف، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه اسلام نسبت به مسئله خدمتگزاری صادقانه به مردم و محرومین تاکید ویژه‌ای کرده است، افزود: خدمتی که رضایت خداوند در آن باشد مورد تاکید موکد اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر انصاری راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، با اشاره به گرامی‌داشت هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر یک خدمت مثال‌زدنی را از خود به یادگار گذاشتند و ملت ایران هیچ‌گاه این خدمات گسترده و خالصانه را فراموش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه دولت‌ها در هر شرایطی باید خدمتگزار مردم باشند، افزود: هر دولتی باید از ورود به مسائل سیاسی، جناحی و تفرقه‌انگیز دوری کند زیرا این مسائل آسیب‌هایی را در بر می‌گیرد که در شأن و منقبت ملت نیست.

حجت‌الاسلام انصاری راد با بیان اینکه اسلام نسبت به مسئله خدمتگزاری صادقانه به مردم و محرومین تاکید ویژه‌ای کرده است، افزود: خدمتی که رضایت خداوند در آن باشد مورد تاکید موکد اسلام است و همچنین تقویت اعتقادات و باورهای دینی و اعتقادی مردم و بکارگیری نیروهای انقلابی که یکی از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب است باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان رفع بیکاری و اشتغال پایدار را یکی دیگر از دغدغه‌های مقام معظم رهبری خواند و افزود: باید تحقق شعار یک میلیون شغل سالانه از سوی دولت محقق شود و دولت تدابیر لازم را به‌کار بگیرد و تحقق این مسئله به یک کار جهادی دولتمردان نیازمند است.

وی وابستگی اقتصاد کشور به نفت را مشکل اصلی رکود در جامعه برشمرد و افزود: مقوله برنامه‌ریزی دقیق، افزایش تولید و مصرف کالای ایرانی محور اقتصاد مقاومتی است و تنها چاره کشور از بحران اقتصادی تحقق اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه باید از سوی دولت تلاش بیشتری شود.

captcha