​مراسم قرائت دعای عرفه در مسجد جامع بندرلنگه برگزار می‌شود
کد خبر: 3635860
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

​مراسم قرائت دعای عرفه در مسجد جامع بندرلنگه برگزار می‌شود

گروه معارف: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه از برگزاری مراسم قرائت دعای روز عرفه در مسجد جامع این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام محمد فولادی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، ضمن اعلام این خبر گفت: دعای پرفیض عرفه پنج شنبه این هفته 9 شهریور ماه در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود. دعای عرفه انسان را به یاد آیین پرستش و بندگی در حج و احرام می‌اندازد. دعای عرفه باعث بخشیده شدن گناهان انسان می‌شود جا دارد که انسان به وسیله دعا و نیایش به تکامل معنوی خود برسد و در راه خدمت به خلق خداوند متعال تلاش کند.

وی گفت: دعای عرفه باعث بخشیده شدن گناه انسان می‌شود و انسان باید از فرصت به وجود آمده در جهت تکامل روحی و معنوی خود تلاش و کوشش کند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه با بیان این مطلب که دعای عرفه آثار معنوی و روحی فروانی دارد و کسانی که شرف حضور در خانه خدا را ندارند می‌توانند به بهترین نحو از این فرصت استفاده کنند، گفت: دعای پرفیض عرفه آثار و برکات فراوانی دارد و این آثار و برکات مسلما باعث سعادت و نیک بختی انسان می‌شود. انسان به واسطه دعا و نیایش و تضرع به درگاه خداوند متعال از گناهان بخشیده می‌شود.

حجت الاسلام فولادی ضمن تشکر از تعامل سازنده و همکاری حوزه علمیه در برنامه های فرهنگی و مذهبی افزود: دعای عرفه به همت اداره تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه در مسجد جامع برگزار می‌شود و بهترین فرصت برای بخشیده شدن گناهان در انسان است جا دارد که از این فرصت استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: انشالله که از فرصت‌های پیش رو مخصوصا دعای عرفه بهره و استفاده کافی را ببریم و در جهت سعادتمندی خود در این دنیا و آخرت گام بر داریم.

captcha