بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت فاجعه هشتم شهریور
کد خبر: 3636249
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت فاجعه هشتم شهریور

گروه سیاست و اقتصاد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه‌ای، فرا رسیدن سی و ششمین سالروز فاجعه هشتم شهریور ۱۳۶۰ و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام متن این بیانیه به شرح زیر است:
هشتم شهریور یادآور حادثه‌ای تلخ بوده که طی آن ملت ایران دو خدمتگزار مکتبی، دلسوز و مردمی را در کمال ناباوری از دست داد.
این روز بزرگ و تاریخی حاکی از حقانیت در عین مظلومیت انقلاب و نظام اسلامی و سند تاریخی قربانی ترور شدن مسئولان عالی رتبه و دولتمردان صادق و خدمتگزار ایران اسلامی است.
شهیدان رجایی و باهنر دو یار وفادار و صدیق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بودند که تا لحظه شهادت برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند و هرگز از مسیر اسلام، امام و انقلاب جدا نشدند.
این اسوه‌های ایثار، از خودگذشتگی و اطاعت پذیری از ولایت‌فقیه در راه صیانت از اسلام و پاسداری از آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی از هستی خود گذشتند و با تشکیل دولت انقلابی و ولایی؛ خود را وقف خدمت به مردم کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن گرامیداشت هفته دولت و این روز بزرگ و فراموش ناشدنی امید دارد که دولتمردان امروز، سیره و منش این دو شهید بزرگوار را الگوی خویش قرار دهند‌ و با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله ‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، شکوفایی، توسعه و عدالت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.
گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالروز شهدای فاجعه هشتم شهریور سال 1360 (شهیدان رجایی و باهنر) ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 8/6/96 با سخنرانی دکتر مهدی چمران رییس شورای عالی استان‌ها در محل مسجد جامع برگزار خواهد شد.
captcha