جمع‌آوری لوح‌های مرتلان وهابی از قوه قضائیه
کد خبر: 3636315
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
در پی گلایه پیشکسوت قرآنی انجام می‌شود؛

جمع‌آوری لوح‌های مرتلان وهابی از قوه قضائیه

گروه فعالیت‌های قرآنی: در پی مصاحبه سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی کشور با ایکنا و گلایه از انتشار ترتیل‌های به اصطلاح قاریان وهابی در کشور، دادگستری تهران در حرکتی خودجوش، تمامی لوح‌های این افراد را از مجموعه قوه قضائیه جمع‌آوری کرده و پیشنهاد داده است تا دیگر نهادها نیر به این حرکت بپیوندند.

جمع‌آوری نرم‌افزار تلاوت‌های قاریان وهابی از کل مجموعه قوه قضائیه
مهدی داوودی‌نسب، مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به مصاحبه اخیر سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی کشور با ایکنا در رابطه با قاریان وهابی که به طور علنی به بدگویی از شیعه می‌پردازند، اظهار کرد: قاری پلید وهابی (سدیس) با بی‌شرمی از شیعه بدگویی می‌کند و با جسارت تمام تهدید به قتل شیعیان و به کنیزی گرفتن ناموس شیعه می‌کند و یا قاری دیگر وهابی در کنار خلبان جنگنده می‌نشیند و در یمن بمب‌افکنی می‌کند و قاتل شیعیان مظلوم یمنی شده و با افتخار در رسانه‌ها خبرپراکنی می‌کنند.
مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران ادامه داد: ولی با این وجود همچنان، نرم‌افزارهای تلاوت این به اصطلاح قاریان قرآن پخش می‌شود و برخی نیز متأسفانه به تقلید از ایشان می‌پردازند که این درد بزرگی است و متأسفانه بدون عکس‌العمل باقی مانده است.
داوودی‌نسب تصریح کرد: به همین دلیل در اجابت گلایه به حق استاد موسوی بلده، معاونت  فرهنگی دادگستری استان تهران سازمان خود و تمام واحدهای وابسته را از تهیه و پخش این تلاوت‌ها منع کرده است.
مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران اظهار کرد: همچنین، معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران به معاونت فرهنگی قوه قضائیه نیز پیشنهاد داده است تا این تلاوت‌ها از کل مجموعه قوه قضائیه در کل کشور جمع‌آوری شود.
داوودی‌نسب در پایان بیان کرد: همچنین، در این پیشنهاد آمده است که داوران مسابقات قرآن قوه قضائیه نیز در تمامی سطوح مسابقات امسال بر عدم تلاوت ترتیل متسابقان براساس الحان این قاریان گمراه تأکید داشته باشند.
captcha