کلاس‌های مهد قرآن فرهنگسرای قرآن آغاز شد
کد خبر: 3636465
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

کلاس‌های مهد قرآن فرهنگسرای قرآن آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن از آغاز کلاس‌های مهد قرآن این فرهنگسرا از روز اول شهریورماه جاری خبر داد.

کلاس‌های مهد قرآن فرهنگسرای قرآن آغاز شد
محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه کلاس‌های مهد قرآن فرهنگسرا از روز اول شهریورماه جاری آغاز شده است، اظهار کرد: ثبت نام از کلاس‌ها پیش‌دبستانی همچنان تا پایان شهریورماه جاری ادامه دارد و کلاس‌های پیش‌دبستانی نیز از نیمه اول مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.
مدیر پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن ادامه داد: هم‌اکنون در کلاس‌های مهد قرآن برنامه حفظ قرآن با استفاده از آموزه‌های قرآنی مانند آموزش قرآن کریم با استفاده از قصه، نقاشی و بازی در حال اجرا است و نونهالان قرآنی در حال آموزش و فراگیری نکات قرآنی هستند.
خواجه محمودآباد با اشاره به فرمایش امیرالمؤمنین(ع) که فرمودند: «قرآن نوری است که خاموشی ندارد، چراغی است که درخشندگی آن پایانی ندارد، راهی است که رونده آن گمراه نگردد و شعله‌ای است که نور آن تاریک نشود»، افزود: باید قرآن و آموزه‌های قرآنی را از دوران نونهالی و خردسالی در کودکان نهادینه کنیم.
مدیر پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) که فرمود «تربیت باید تربیت قرآنی باشد»، تصریح کرد: توسعه توانایی در بیان اندیشه و بروز احساسات و عواطف با استفاده از وسایل و کتب کمک آموزشی، گسترش گنجینه لغات و زبان آموزی، آشنایی با مهارت‌های فردی و اجتماعی، برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی، آشنایی با آداب و رسوم اقوام ایرانی، اطلاعات عمومی، مهارت‌های حرکتی و مهارت‌های زندگی از برنامه‌های مهد و پیش دبستانی قرآنی فرهنگسرای قرآن است.
وی ادامه داد: هم‌اکنون ساعت کاری فرهنگسرا از ساعت 7:30 تا 17 است و همکاران بنده در دو نوبت شیفت صبح و عصر در حال خدمت به نونهالان قرآنی هستند و  این عزیزان را با آموزه‌های قرآنی آشنا می‌کنند.
مدیر پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در کلاس‌های قرآنی مختلف این مجموعه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری مراجعه کنند و یا با شماره‌های 55789904 و ۰۹۱۰۶۷۵۳۱۱۸(مدیریت پیش‌دبستانی) تماس بگیرند.  
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران هم‌اکنون مجموعه مهد و پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن به نشانی تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری، مهد و پیش‌دبستانی قرآنی فاطر به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن و مهد قرآن شهربانو به نشانی ابتدای یادگار امام(ره)، نبش خیابان دستغیب، مجموعه شهربانو را تحت پوشش دارد که علاقه‌مندان نیز برای ثبت نام در کلاس‌های مختلف قرآنی می‌توانند به نشانی مجموعه‌های ذکر شده مراجعه کنند.
captcha