فرهنگسرا معرفت خود را موظف به حمایت از هنرمندان قرآنی می‌داند
کد خبر: 3636932
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
محمدصادق دهنادی:

فرهنگسرا معرفت خود را موظف به حمایت از هنرمندان قرآنی می‌داند

گروه هنر: رئیس فرهنگسرا معرفت اعلام کرد: در راستای حمایت‌های فرهنگسرا معرفت از هنرمندان قرآنی شنبه 11 شهریور از کریم اکبری مبارکه بازیگر سریال «امام علی (ع)» و «مختارنامه» تجلیل به عمل خواهد آمد.

محمدصادق دهنادی، رئیس فرهنگسرا معرفت، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با بیان این‌که سیاست این فرهنگسرا اشاعه مفاهیم قرآنی است، گفت: این فرهنگسرا از ابتدای شکل‌گیری با این هدف راه اندازی شده که در آن فرهنگ قرآنی آموزش داده شود. در دوره مدیریت من نیز این خواسته ادامه پیدا کرده و در کنار فعالیت‌های آموزشی با زبان هنر فرهنگ قرآنی ترویج داده شود.

وی افزود: برای مثال سعی کردیم به واسطه هنر قدم‌های مهمی برای رسیدن به هدف مورد نظرمان برداریم، در همین راستا برگزاری کارگاه های هنری در بخش‌های مختلف هنر از جمله اقدامات مورد نظر است.

دهنادی تاکید کرد: بخش دیگری از فعالیت ما در فرهنگسرا رسانه به تحلیل از فعالان قرآنی اختصاص پیدا کرده است تا کسانی که عمر خود را به نحوی صرف ترویج فرهنگ قرآنی کرده‌اند حمایت و تقدیر شوند. برای نمونه، امکان برگزاری نمایشگاه برای هنرمندان هنرهای تجسمی از جمله این اقدامات است.

وی در پایان تاکید کرد: در راستای حمایت از هنرمندان متعهد نیز شنبه 11 شهریور ماه از کریم اکبری مبارکه، هنرمند ارزشی کشورمان تجلیل به عمل خواهد آمد. این برنامه راس ساعت 17:30 با حضور جمعی از هنرمندان برگزار خواهد شد.
captcha