ایستادگی در مقابل مستکبران؛ مهم‌ترین رسالت نظام اسلامی
کد خبر: 3637089
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

ایستادگی در مقابل مستکبران؛ مهم‌ترین رسالت نظام اسلامی

گروه معارف: امام جمعه کرج گفت: نظام اسلامی ما با مستکبرین و شیطان صفتان مصالحه نکرده و تا همیشه در مقابل آن‌ها خواهد ایستاد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 10 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه کرج، اظهارکرد: شهید حججی نمونه یک جهادگر بسیجی بود که عمر پربرکت خود را وقف فعالیت در اردوهای جهادی کرده و سپس اوج فداکاری را در جنگ با تکفیری‌ها به منصه ظهور رساند.
وی افزود: این افراد، انسان‌های خودساخته‌ای هستند که تصویری زیبا از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند و همین انسان‌های با انگیزه و خداجو می‌توانند با زنده نگه داشتن روحیه نشاط در جامعه و همراه کردن دیگر جوانان جهادگر، امر مهم اجرای اقتصاد مقاومتی را در جامعه محقق نمایند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ادامه داد: جهادگران بسیجی می‌توانند حتی موجب هدفمندی و ساماندهی بسیاری از مسائل مهم در بخش‌های مختلف جامعه شوند و جا دارد که هنرمندان و فیلم سازان کشور حرکت‌های حماسی و جهادی این افراد را با ساختن آثار ارزشمندان معرفی کنند.
حسینی همدانی ابرازکرد: پیکر مطهر شهید حسن حججی، شنبه، 11 شهریوردر تهران تشییع می‌شود و این تشییع با شکوه ریشه در اعتقادات و علاقه مردم خواهد داشت و آنان را به خدا نزدیک‌تر خواهد کرد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقشار نخبه و روحانیون باید در مقابل اخلالگران در اهداف انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و اجازه فعالیت را از آنان بگیرند، گفت: نظام اسلامی ما با مستکبرین و شیطان صفتان مصالحه نکرده و تا همیشه در مقابل آن‌ها خواهد ایستاد.
امام جمعه کرج تصریح کرد: دشمن امروز با هدف و آگاهانه، ترفندهای خود را اجرا می‌کند تا ذائقه نسل جوان را عوض کرده و غربزدگی را ترویج کند.
وی تاکید کرد: اینجا وظیفه هنرمندان و فرهنگسازان است تا وارد عرصه شده و آثاری را تولید کنند که از رسیدن دشمن به اهدافشان جلوگیری کند.

captcha