اعزام ۱۳ نخبه قرآنی کردستان به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3637121
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

اعزام ۱۳ نخبه قرآنی کردستان به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از اعزام ۱۳ نفر از بانوان و آقایان نخبه قرآنی استان به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف، همزمان با 11 تا 24 شهریور جاری در ارومیه برگزار می‌شود.

وی از اعزام 13 نفر از منتخبان مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری خبر داد و افزود: چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در چهار بخش و ۱۶ رشته برگزار می‌شود که 6 نفر از بانوان و 7 نفر از آقایان در این دوره از مسابقات با منتخبان دیگر استان‌های کشور رقابت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان رشته اذان را ویژه برادران اعلام و اذعان کرد: نفرات برتر استان کردستان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، اذان و دعاخوانی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی بیان کرد: حنانه علی محمدی، سوسن حسامی، زینب جمادیان، سیده زهرا موسوی، سارا دوست مرادی و سیده‌معصومه موسوی در بخش بانوان و فواد مولودی، سامان صیدی، رسول عفراوی، ادریس میرکی، شیرزاد فلاحی، حسن صادقی و محمدرضا اطاعتی فرد در بخش آقایان در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام نوروزی، کشف استعدادها و نخبه‌ها در سطح استانی و کشوری و ایجاد انس با قرآن توسط آحاد مردم را از اهداف برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف برشمرد.

captcha