اردوی منطقه‌ای استعدادهای درخشان قرآنی در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3637659
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

اردوی منطقه‌ای استعدادهای درخشان قرآنی در اصفهان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری اردوی منطقه‌ای استعدادهای درخشان قرآنی خبر داد.

مهدی مسماریان، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اصفهان  در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهارکرد: اردوی منطقه‌ای استعدادهای درخشان قرآنی به میزبانی استان اصفهان و با حضور قاریان مستعد از استان‌های یزد و کرمان از 15 تا 19 شهریورماه در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی شهدای شهر درچه برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این اردو را آشنایی، هم افزایی و ارتقاء سطح آگاهی نوجوانان شرکت کننده در این طرح با موضوعات تخصصی در حوزه قرائت قرآن کریم بیان کرد.
رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: علاوه بر توجه به ابعاد تخصصی قرائت قرآن و اهتمام به مباحث اخلاقی و تربیتی و شئون اجتماعی و علمی یک قاری، برنامه‌های متنوع تفریحی و آموزشی تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه قاریان مستعد قرآنی در گروه سنی 9 تا 18 سال در این اردو حضور دارند، افزود: بهره‌مندی از مباحث تربیتی استاد حجت‌الاسلام داستانپور، انتقال تجربیات و ارائه راه و روش استمرار تلاوت و مؤانست با قرآن توسط مسعود نیکدستی، قاری بین المللی قرآن، ارزیابی و ارائه راهکارهای فنی تلاوت توسط استاد یاراحمدی مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور و همچنین بازدید از اماکن تاریخی، تفریحی و گردشگری استان ازجمله برنامه‌های این اردوی 5 روزه است. 
وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم به لطف خداوند متعال، استان اصفهان میزبان شایسته‌ای برای شرکت کنندگان و میهمانان اردو باشد.
captcha