راهیابی 14 نفر از دانشجویان محقق اردبیلی به جشنواره سراسری قرآن و عترت کشور
کد خبر: 3638141
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

راهیابی 14 نفر از دانشجویان محقق اردبیلی به جشنواره سراسری قرآن و عترت کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: 14 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی روز گذشته 12شهریورماه در جلسه راهیابی دانشجویان اردبیلی به مرحله کشوری جشنواره سراسری قرآن و عترت در اردبیل اظهار کرد: 14 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور راه یافتند.
وی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و دستیابی به اهداف مورد نظر از مهم‌ترین اهدافی است که با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال آن هستیم و برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود چرا که رسیدن به تعالی و معنویت در سایه ترویج فرهنگ قرآنی محقق می‌شود و کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از دستاوردهای این مهم است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تمام تلاش ما بر این است که دانشجویان را به هر طریقی به سمت و سوی فرهنگ قرآنی سوق دهیم چرا که این مسئله از اهمیت بسزایی در بین جوانان برخوردار است و تداوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این زمینه امری لازم و ضروری است.
فنی‌اصل بیان کرد: مرحله کشوری این جشنواره 19 تا 22 همین ماه به میزبانی گرگان برگزار می‌شود که امیدواریم دانشجویان اردبیلی همانند گذشته افتخارآفرینی کرده و به رتبه‌های برتر کشوری دست یابند تا از ظرفیت این دانشجویان برای ترویج این فرهنگ ارزشمند و معنوی در دانشگاه‌های اردبیل استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: بررسی جنبه‌های مختلف قرآنی یکی دیگر از دستاوردهای برگزاری این مسابقات است که در این زمینه مسئولان فرهنگی رسالتی خطیر و حساسی دارند که باید همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای برای تحقق این اهداف داشته باشند تا بتوانیم به جامعه‌ای مطلوب و ایده‌آل دست یابیم.
captcha