تکنولوژی ارتباطی مورد استفاده کردستان پیشرفته‌ترین تکنولوژی جهان است
کد خبر: 3638991
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

تکنولوژی ارتباطی مورد استفاده کردستان پیشرفته‌ترین تکنولوژی جهان است

گروه اجتماعی: مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان گفت: مقایسه شاخص‌های ارتباطی کردستان با دنیا، نشان می‌دهد تکنولوژی مورد استفاده استان کردستان پیشرفته ترین تکنولوژی دنیاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، آزاد حکمت،  مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان روز سه‌شنبه،14 شهریورماه در جریان بازدید نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران از اتاق نمایش پروژه فیبر نوری منازل شرکت مخابرات سنندج، اظهار کرد: با FTTH سرویس‌های نامحدود مخابراتی در بستر فیبر نوری به مشتریان ارائه می‌شود که با این کار امنیت اطلاعاتی و ارتباطی افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: FTTH قابل اتکاترین و ایمن‌ترین سرویس ارتباطی است که استان کردستان در جذب این تکنولوژی پیشرو بوده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان عنوان کرد: خارج کردن کابل‌های مسی و جایگزین کردن فیبر نوری برای ساختمان‌های جدیدالاحداث در کردستان در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: 4 هزار کیلومتر فیبر نوری در روستاهای استان داریم و این تکنولوژی حتی در روستاهایی که جاده هم ندارند، نصب شده است.

حکمت اعلام کرد: مقایسه شاخص‌های ارتباطی کردستان با دنیا، نشان می‌دهد تکنولوژی مورد استفاده استان کردستان پیشرفته‌ترین تکنولوژی دنیاست و اجازه نداده‌ایم استان از پیشرفت‌های ارتباطی دنیا عقب بماند.

وی همچنین از استقرار کامل فیبر نوری در مرزهای سیرانبند و باشماق خبر داد و یادآور شد: زیربنای توسعه استان از بستر ارتباطات می‌گذرد به همین دلیل است که به توسعه ارتباطات در استان توجه ویژه‌ای داریم.

captcha