همایش «غدیر» در مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد
کد خبر: 3639181
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

همایش «غدیر» در مهد و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: همایش «غدیر» صبح امروز، 15 شهریورماه در محل مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

همایش «غدیر» در مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به مناسبت عید سعید غدیر و نیز ایام میلاد امام هادی(ع)، همایش «غدیر» صبح امروز، 15 شهریورماه در محل مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

همچنین، در این همایش معنوی و قرآنی که با حضور قرآن‌آموزان، والدین ایشان و نیز مربیان مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن واقع در خیابان قزوین تهران برگزار شد، برنامه‌های مختلفی از جمله تلاوت قرآن از سوی قرآن‌آموزان، مولودی‌خوانی، پذیرایی و ... برگزار شد. همچنین، این مراسم از ساعت 1:30 تا 12 امروز با حضور تعداد 50 نفر از قرآن‌آموزان و والدین ایشان در محل مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد که با استقبال فراوان والدین نیز روبه‌رو شد.

خانه قرآن دارالتقوی مبین تهران هم‌اکنون مجموعه مهد و پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن به نشانی تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری، مهد و پیش‌دبستانی قرآنی فاطر به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن و مهد قرآن شهربانو به نشانی ابتدای یادگار امام(ره)، نبش خیابان دستغیب، مجموعه شهربانو را تحت پوشش دارد که علاقه‌مندان نیز برای ثبت نام در کلاس‌های مختلف قرآنی می‌توانند به نشانی مجموعه‌های ذکر شده مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۰
0
0
برپایی از این دست همایش‌های افزایش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۱
0
0
برپایی همایش باعث آشنایی علاقمندان با موضوع مطرح شده می‌باشد
captcha