معاون فرماندار رودان از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس هرمزگان عیادت کرد
کد خبر: 3639321
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

معاون فرماندار رودان از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس هرمزگان عیادت کرد

گروه اجتماعی: نیک طبع؛ معاون فرماندار و صالحی؛ معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان از سه نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، معاون فرماندار شهرستان رودان شب گذشته(14 شهریور ماه) در دیدار با سه نفر از  مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی، ضمن دلجویی از دانش آموزان رودانی مصدوم حادثه و تأکید بر ارائه خدمات درمانی مطلوب به مصدومان این حادثه ناگوار، از تلاش ها و خدمات رسانی عوامل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر کرد.

صالحی؛ معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان ضمن عیادت از دانش آموزان مصدوم این حادثه از آن ها دلجویی کرد و گفت: هماهنگی های لازم برای رسیدگی همه‌جانبه به وضعیت دانش‌آموزان حادثه‌دیده با همکاری کادر پزشکی بیمارستان امام علی (ع) رودان انجام شده است و وضعیت عمومی دانش آموزان مصدوم خوب است.

گفتنی است، بامداد جمعه دهم شهریور ماه اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی که برای حضور در اردوی ملی تشکیلات دانش آموزی فرزانگان راهی شیراز بود، حوالی قلعه بیابان داراب واژگون و در پی این حادثه 9 تن شامل 7 دانش آموز، یک سرپرست و یک راننده اتوبوس فوت کردند.

captcha