برپایی نمایشگاه کتاب با حضور 300 ناشر در لرستان/ کتاب‌ها با تخفیف ۴۰ درصد عرضه می‎شود
کد خبر: 3639330
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
حنان خبر داد:

برپایی نمایشگاه کتاب با حضور 300 ناشر در لرستان/ کتاب‌ها با تخفیف ۴۰ درصد عرضه می‎شود

گروه فرهنگی: مدیرکل ارشاد لرستان از برپایی نمایشگاه کتاب از ۲۹ شهریورماه به مدت یک هفته در استان خبر داد و گفت: 300 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند و کتاب‌ها با تخفیف ۴۰ درصد ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در کارگروه اجتماعی و فرهنگی لرستان که امروز چهارشنبه، ۱۵ شهریورماه در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: نمایشگاه کتاب لرستان از ۲۹ شهریورماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که امسال نمایشگاه کتاب در مصلای الغدیر خرم‌آباد برپا خواهد بود، عنوان کرد: در این نمایشگاه کتاب‌ها با تخفیف ۴۰ درصد ارائه خواهد شد به‌طوری‌که ۳۰ درصد تخفیف به‌صورت بن کتاب و ۱۰ درصد تخفیف توسط ناشران خواهد بود.
حجت‌الاسلام حنان به حضور ۳۰۰ ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید جهت اسکان و ایاب و ذهاب و تسهیل حضور مردم در این نمایشگاه همکاری کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: استقرار اکیپ‌های هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و اداره برق از انتظارات دستگاه‌های اجرایی در ایام برگزاری نمایشگاه است.
وی عنوان کرد: با توجه به تقارن برگزاری نمایشگاه کتاب با هفته دفاع مقدس یک غرفه برای بنیاد شهید و امور ایثارگران به جهت معرفی کتاب‌هایی با موضوع شهدا در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام حنان گفت: در طول برگزاری هفته نمایشگاه کتاب برنامه‌های جانبی مختلفی اساساً با موضوع «اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود این در حالی است که نقد کتاب رونمایی از کتاب نیز از دیگر برنامه‌های جانبی خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: باید تبلیغات محیطی گسترده‌ای برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شود و صدا و سیمای لرستان در زیرنویس‌ها و تیزرهای تبلیغاتی برگزاری این رویداد فرهنگی را تبلیغ کند، این در حالی‌است که ادارات کل نیز یک بنر محیطی در سطح ادارات با عنوان نمایشگاه کتاب و زمان و مکان برگزاری نصب کنند.
captcha