تجمع مردمی در باغ موزه با هدف بیعت عاشورایی
کد خبر: 3639356
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
همزمان با آغاز محرم؛

تجمع مردمی در باغ موزه با هدف بیعت عاشورایی

گروه اجتماعی: مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان از تجمع بزرگ مردمی در باغ موزه دفاع مقدس همزمان با اولین روز از ماه محرم و هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این تجمع با محوریت هیئات مذهبی با عنوان «یاران حسین(ع)» برگزار می‌شود، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام پناهیان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمد علی پرزاد، مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان، چهارشنبه 15 شهریور ماه در جلسه ستاد هماهنگی شئون و مناسبت‌های مذهبی اظهار کرد: همزمان با اولین روز از ماه محرم و هفته دفاع مقدس، تجمع بزرگ مردمی با محوریت هیئات مذهبی با عنوان «یاران حسین(ع)» در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این مراسم حدود 20 هزار نفر شرکت خواهند کرد افزود: این مراسم از ساعت 17 الی 19 با هدف بیعت عاشورایی در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود سخنران این مراسم، حجت الاسلام پناهیان خواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ارتقایی، مدیر مؤسسه فرهنگی- تبلیغی سراج، نیز در این مراسم اظهار کرد: این مجموعه برای ایام محرم و صفر برنامه های شاخصی برگزار خواهد کرد.
وی با بیان اینکه، 150 مبلغ دینی با تفکیک 50 مبلغ اعزامی از قم و 100 مبلغ بومی در ایام محرم و صفر، جهت تبلیغ در مدارس شهر همدان سامان دهی شده است افزود: به صدا درآمدن زنگ محرم در 90 درصد از مدارس همدان، برگزاری روزانه 3 گفتمان دینی توسط 110 مبلغ در مدارس و برگزاری 8 کارگاه آموزشی ویژه مبلغین از جمله برنامه‌ها این موسسه است.
هادی فیض منش، مدیر دیبرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در جلسه ستاد هماهنگی شئون مذهبی گفت: این مجموعه در نظر دارد برنامه‌های خود را در ایام محرم و صفر با رویکرد فرهنگ و هنر برگزار کند.
وی با بیان اینکه 577 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال است افزود: تمامی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این ایام برنامه‌های مفصلی خواهند داشت همچنین برگزاری جشنواره قرآنی مدها متان، توزیع قرآن به مساجد استان، افتتاح 5 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد و ارائه کمک‌های نقدی به برخی مساجد از جمله اقدامات این مجموعه در ایام محرم و صفر است.
captcha