عیدانه ایکنا/ مشخصات و نشانی جلسات آموزش قرآن استان تهران
کد خبر: 3639389
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

عیدانه ایکنا/ مشخصات و نشانی جلسات آموزش قرآن استان تهران

گروه جلسات و محافل: خبرگزاری ایکنا به مناسبت عید سعید غدیر خم، به انتشار مشخصات و نشانی جلسات آموزش قرآن به ویژه در سطح مساجد و حسینیه‌های استان تهران اقدام کرده است.

جلسات قرآن ایکنا
پس از راه‌اندازی صفحه‌‌ای ویژه جلسات و محافل در گروه فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) و اهتمام این خبرگزاری به اعزام خبرنگار و گروه تصویربرداری به این جلسات قرآنی و احصای مشخصات جلسات قرآن سطح استان تهران، فایل اکسلی از مشخصات و نشانی این جلسات تهیه و به مناسبت عید سعید غدیر خم آن را در اختیار قرآن‌دوستان و عاشقان اهل بیت(ع) قرار دادیم تا در راستای رسالت این خبرگزاری و در جهت آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی قدمی برداشته باشیم.
209 جلسه قرآن با حضور 158 مدرس در سطح استان تهران شناسایی و به صورت تفکیکی جدول هر شهرستان در صفحه‌ای جداگانه در نظر گرفته شده است.
محتوای این فایل اکسل، قابلیت ذخیره‌سازی بر روی فرمت پی دی اف برای سهولت در استفاده را داراست و همچنین اطلاعات آن به صورت هفتگی به‌روزرسانی خواهد شد.
افرادی که از جلسات قرآن دیگر اساتید استان تهران مطلع بوده و یا از تغییر روز و ساعت برپایی این جلسات اطلاع دارند با شماره 02166970771 تماس حاصل کنند.

دریافت فایل مشخصات جلسات قرآن استان تهران

captcha