بانوان ولایی شیراز در عيد غدير گردهم می‌آيند
کد خبر: 3639434
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

بانوان ولایی شیراز در عيد غدير گردهم می‌آيند

گروه اجتماعی: مدیر بقعه متبركه سیدنظام‌الدین محمود شاه داعی الی‌الله(ع) از برگزاری همایش بانون ولایی در روز عید سعید غدیرخم در این آستان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، علیرضا رستگار، مدیر بقعه متبركه سیدنظام‌الدین محمود شاه داعی الی‌الله(ع) امروز، 15 شهریورماه از برگزاری همایش بانون ولایی در روز عید سعید غدیرخم در این آستان مقدس خبر داد و گفت: این همایش در روز شنبه 18 شهریور همزمان با جشن «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم به همراه مولودی‌خوانی، سخنرانی، اهدای جوایز و تقدیر از خانواده سادات و شهدا به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء در محل بقعه متبرکه شاهداعی الی‌الله(ع) برگزار خواهد شد.

رستگار با بیان اینکه در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید جواد حسینی سخنرانی خواهد كرد، گفت: در این مراسم توسط مداح اهل بیت(ع)، حاج نجف روستا نوای مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی در محل این آستان مقدس طنین‌انداز می‌شود.

مدیر بقعه متبركه سیدنظام‌الدین محمود شاه داعی الی‌الله(ع) اضافه کرد: در این مراسم همچنین از محل موقوفات حاج عبدالله زارع به تولیت اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 4 شیراز در بین مردم اطعام توزیع می‌شود.

captcha