نوزدهمین جشن بزرگ غدیر در شهرمریانج برگزار می‌شود
کد خبر: 3639680
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸

نوزدهمین جشن بزرگ غدیر در شهرمریانج برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: دبیر ستاد دائمی جشن بزرگ 4 غدیر در شهر مریانج گفت: نوزدهمین جشن بزرگ غدیر همزمان با فرارسیدن عید امامت و ولایت و براساس سنت هرساله در شهر مریانج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان،دبیر ستاد دائمی جشن بزرگ غدیر در شهر مریانج حمیدرضا محمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن غدیر شهر مریانج برای نوزدهمین سال متوالی جمعه 17 شهریور مصادف با شب عید غدیر ساعت 21:30 در بوستان مردم این شهر که به تازگی ساخته شده، برگزار خواهد شد.
محمدی اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شریف سخنران این مراسم بوده و امیر افشار، مجری توانمند در آن حضور خواهد یافت.
مسئول هیئت محبان‌الزهرا(س) بسیجیان شهر مریانج بیان کرد: جشن غدیرسال ها است که از طرف هیئت محبان الزهرا(س) بدون استفاده از منابع دولتی و تنها به کمک خیران و سایر هیئات برگزار شده و امسال با توجه به اینکه در فضای باز برگزار می شود از جذابیت و تنوع بیشتری برخوردار است.
محمدی اضافه کرد: سایر هیئات حسینی و اهالی شهر مریانج نیز قرار است مسیرها و کوچه های منتهی به محل برگزاری جشن را گل آرایی و تزیین کرده و درواقع همه مردم ولایی و عاشورایی مریانج سعی می کنند تا در این برنامه معنوی سهمی داشته باشند.
وی ادامه داد: توزیع اقلام فرهنگی نظیر مسابقه غدیر با جوایز ارزنده، نرم افزار غدیر و کتاب از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
محمدی اعلام کرد: علاوه بر جشن بزرگ غدیر، سایر هیئات و حسینیه ها نیز در روز غدیر برنامه داشته و کاروان شادی نیز در شهر به راه خواهد افتاد.
وی تصریح کرد: به فرموده امام رضا(ع)، "غدیر" روز عیدا...الاکبر است که در دین اسلام از فضیلت بالایی برخوردار بوده و همه شیعیان و محبان امیرالمؤمنین(ع) وظیفه دارند تا این روز بزرگ را گرامی بدارند.
captcha