برگزاری مراسم گردهمایی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در اصفهان
کد خبر: 3639712
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

برگزاری مراسم گردهمایی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در اصفهان

گروه اجتماعی: هفتمین گردهمایی و هم اندیشی پیشکسوتان و اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نفل از  خبرگزاری دفاع مقدس،  هفتمین گردهمایی و هم‌اندیشی پیشکسوتان و اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس استان اصفهان در سالن همایش مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان برگزار شد.
گفتنی است، از 174 واحد دانشگاهی این استان،  در 84 دانشگاه  دولتی، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و غیر انتفاعی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان، 2 واحد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس تدریس شده و در هر ترم حدود 11هزار دانشجو  از این درس بهره‌مند می‌شوند.
همچنین در این همایش یک روزه ضمن پرداختن به روش‌های تدریس تاثیر گذار، ارائه راهکارها در گسترش این واحد درسی، هم اندیشی و آسیب شناسی؛ از  نصرالله پاینده، مصطفی میرزایی،امیرسعید تمیزی، حسین حاج حسینی و عباسعلی گلی به عنوان اساتید نمونه در ارائه بهتر مطالب به دانشجویان تجلیل شد.
 سردار کرمی، فرمانده مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین(ع) و  سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان از مهمانان این مراسم بودند. 
captcha