اتحاد شیعه و سنی پیام مهم غدیر است
کد خبر: 3639840
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

اتحاد شیعه و سنی پیام مهم غدیر است

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمین گفت: یکی از پیام‌های مهم غدیر و پذیرش ولایت، اتحاد مسلمانان یعنی شیعه و سنی است درحالیکه دشمنان اسلام سعی دارند از تفرقه بین شیعه و سنی برای منافع خود استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمین، شامگاه جمعه 17 شهریورماه، در جشن غدیر که در آستان امامازاده ابوطالب(ع) این شهرستان برگزار شد گفت: ولایت در مکتب اسلام و جهان بینی توحیدی از چنان جایگاه والایی برخوردار است که بزرگان و علمای اسلام از آن به عنوان رکن و اساس توحید و دژ مستحکم الهی یاد کرده‌اند.
وی با بیان اینکه شرط پذیرش اعمال انسان پذیرش و پیروی از ولایت است افزود: ولایت شناسی یا معرفت نسبت به ولایت از بدیهیات و مقدمات امر ولایت پذیری است. 
حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: گرامیداشت عید غدیر یعنی پیروی از ولایت که در این روز بزرگ با کامل شدن دین اسلام  آغاز شد و همانطور که در این روز تمام حاضران در غدیر با علی(ع) بیعت کردند امروز ما نیز باید با امام عصر خود بیعت کنیم.
رئیس اوقاف و امورخیریه خمین با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: یمن کشوری است که توسط علی (ع) مسلمان شد و امروز آل سعود که ادعای مسلمانی دارند در این کشور جنایات فجیعی انجام می‌دهد.
حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: یکی از پیام‌های مهم غدیر و پذیرش ولایت، اتحاد مسلمانان یعنی شیعه و سنی است درحالیکه دشمنان اسلام سعی دارند از تفرقه بین شیعه و سنی برای منافع خود استفاده کنند.
captcha