مدیرکل فرهنگ اسلامی کهگیلویه و بویراحمد درگذشت بانوی فعال قرآنی را تسلیت گفت
کد خبر: 3640027
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

مدیرکل فرهنگ اسلامی کهگیلویه و بویراحمد درگذشت بانوی فعال قرآنی را تسلیت گفت

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درگذشت بانوی فعال قرآنی و فرزندانش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگلیویه و بویراحمد امروز، 19 شهریورماه در پی درگذشت سرکار خانم ملک‌زاده و سه فرزندش در سانحه تصادف پیام تسلیت داد.
انالله و انا الیه راجعون
با تأسف و تأثر فراوان اطلاع یافتیم خواهر مؤمن، فعال فرهنگی خادم قرآن کریم سرکار خانم زیبا ملک‌زاده به همراه سه فرزند دخترش در اثر سانحه دلخراش تصادف دار فانی را وداع گفتند.
اگرچه این ضایعه بزرگ برای خانواده محترم ایشان، جامعه فرهنگی و قرآنی استان و شهرستان بهمئی سخت و ناگوار است اما در برابر تقدیر و مشیت الهی چاره‌ای جز پناه به ذات باری تعالی نیست.
جامعه قرآنی و کسانی که سال‌ها شاهد تلاش های مجاهدانه این خادم قرآن و عترت بودند گواهی می دهندکه بانوی قرآنی با توشه ای مملو از خدمت به ساحت قدسی کتاب خدا با صبر و مظلومیت همراه با استقامت و حفظ روحیه معنوی در این مسیر نورانی و صراط مستقیم گام برداشت.
لذا بدینوسیله این مصیب بزرگ را به خانواده داغدیده‌اش، جامعه قرآنی استان تسلیت عرض کرده و برای آن مرحومه و فرزندان دلبندش رحمت و رضوان الهی و برای خانواده محترمشان صبر و شکیبائی آرزومندم.
captcha