آموزش معارف اهل بیت(ع) به مبلغان بومی در غنا
کد خبر: 3640526
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

آموزش معارف اهل بیت(ع) به مبلغان بومی در غنا

گروه بین‌الملل: رايزنی فرهنگی ايران در غنا دوره آموزش معارف اهل بیت(ع) مبلغان بومی این کشور را با حضور بيش از 150 فراگير، برگزار كرد.

آموزش معارف اهل بیت(ع) به مبلغان بومی در غنابه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آيين افتتاحیه دوره آموزشی معارف اهل بیت(ع) به مبلغان بومی غنا با حضور مالکی، سفیر و محمدحسن ايپكچي، رايزن فرهنگی ايران در غنا، هیئت اعزامی از مجمع جهانی اهل بیت(ع) از جمله آيت‌الله فاكرميبدی، استاد حوزه علميه قم و همچنين با شرکت بیش از 150 نفر از مبلغین بومی غنا در مسجد جامع اهل بیت(ع) آکرا (پايتخت) برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام معارفی، نماینده جامعة المصطفی(ص) العالميه در غنا و رئیس دانشگاه اسلامی غنا طی سخنانی، با اشاره به اهمیت تداوم یادگیری معارف اهل بیت(ع)، برگزاری این دوره را برای توسعه آگاهی‌های مبلغان بومی ضروری و مؤثر دانست.
 
مالکی، سفیر كشورمان در سخنان خود، برگزاری موفق این دوره آموزشی را گامی مهم در عرصه تقویت و توسعه روابط دوجانبه دانست.
 
حاج علیزاده، رئیس اداره آفریقای مجمع جهانی اهل بیت(ع) با ابلاغ پیام تبریک حجت‌الاسلام اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بی (ع) به فراگیران و مبلغان بومی غنا، اظهار امیدواری كرد که با حضور و مشارکت فعال و پرانگیزه مبلغین، نتایج مفیدی را از برگزاري اين دوره شاهد بود.
 
حجت‌الاسلام فاکر میبدی، استاد حوزه علميه قم در سخنانی، برنامه تدریس علوم اسلامی را برای مبلغین حاضر در دوره آموزشی آغاز كرد. این دوره پس از سه روز در آکرا پايان يافت.
captcha