تمدید مهلت ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان
کد خبر: 3640794
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

تمدید مهلت ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان

گروه فرهنگی: مهلت ثبت‌نام در مقطع کاردانی ترم مهرماه دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، احسان مشکلانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره کاردانی این دانشگاه خبر داد. 
وی افزود: براساس اطلاعیه دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در خصوص ثبت‌نام مقطع کاردانی ترم مهرماه مهلت ثبت‌نام دوره کاردانی این دانشگاه تمدید شد.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام زمان ثبت‌نام از داوطلبان متقاضی پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهرماه سال ٩٦ دانشگاه علمی کاربردی، در تاریخ ٢٤ مردادماه و نظر به تقاضای مکرر داوطلبان در خصوص عدم توفیق در ثبت‌نام دوره مذکور، براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان سنجش آموزش کشور مقرر شد امکان تمدید ثبت‌نام برای افرادی که به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور نشده‌اند، از ١٩ تا ٢٢ شهریور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فراهم شود.


captcha