دومین روز سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان کشور + اسامی داوران
کد خبر: 3641012
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

دومین روز سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان کشور + اسامی داوران

گروه مسابقات: در دومین روز سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور، مسابقات در رشته‌های کتبی و آوایی(حفظ و ترتیل) در بخش‌های بانوان و آقایان در حال برگزاری است.

دومین روز سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان کشور + اسامی داوران

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به گرگان، سی‌ودومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه علوم منابع طبیعی و کشاورزی استان گلستان در حال برگزاری است. در دومین روز این مسابقات، صبح امروز از ساعت 8:30، مسابقات در رشته‌های کتبی و آوایی(حفظ و ترتیل) در بخش بانوان(سالن دانشجو) و آقایان(تالار خلیج فارس) در حال برگزاری است.

داوران رشته‌های آوایی، حبیب مهکام در بخش وقف و ابتدا، علی‌اکبر حنیفی در بخش لحن، مرتضی خرمی در بخش حسن حفظ، سیداحمد میریان در بخش تجوید و عبدالمجید یازرلو در بخش صوت هستند که صبح امروز در رشته‌های ترتیل و حفظ و بعد از ظهر امروز در رشته قرائت به داوری می‌پردازند.

همچنین صبح امروز در بخش مسابقات کتبی، برخی ناهماهنگی‌ها در تکثیر سوالات و برخی اشتباهات تایپی و جابجا شدن سربرگ‌ها، دقایقی برگزاری این بخش از جشنواره را به تاخیر انداخت.

در پایان یادآور می‌شود، سی و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم، از ۱۹ الی ۲۲ شهریورماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در رشته‌های معارفی(کتبی) و آوایی (حفظ، تحقیق و ترتیل) در بخش آقایان و بانوان دانشجو در حال برگزاری است.

captcha