اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در مدرسه استثنایی «یادبود» منطقه 10
کد خبر: 3641068
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در مدرسه استثنایی «یادبود» منطقه 10

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان قرآن مناطق غرب و شمال غرب تهران از اجرای این طرح قرآنی در مدرسه استثنایی یادبود منطقه 10 تهران خبر داد.

اجرای طرح تربیت حافظان در مدرسه استثنایی یادبود منطقه 10
محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در مدرسه استثنایی یادبود منطقه 10 تهران خبر داد و گفت: به دلیل درک بیشتر میزان اثرگذاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم، اقدام به اجرای این طرح قرآنی در مدرسه استثنایی کردیم تا همگان بیش از پیش با میزان اثرگذاری این طرح قرآنی آَشنا شوند.
مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران تصریح کرد: کسانی که در سطح مدارس استثنایی به تحصیل می‌پردازند نیز نیاز دارند تا در رابطه با امور مختلف قرآنی از جمله حفظ قرآن خدماتی به ایشان ارائه شود که این قضیه باعث شد تا طرح تربیت حافظان را در این مدارس نیز پیگیری کنیم.
خواجه محمودآباد در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون این طرح قرآنی در سطح یکی از مدارس استثنایی اجرایی شده است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم طرح تربیت حافظان قرآن کریم را به زودی در سطح مدارس دیگر استثنایی شهر تهران نیز اجرا کنیم تا عزیزانمان در این مدارس نیز تحت پوشش قرار گیرند.
مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران در پایان تصریح کرد: مربیان طرح تربیت حافظان هم‌اکنون آماده اجرای این طرح قرآنی در مدرسه یادبود هستند که با تبادل نظر صورت گرفته با ایشان، تمامی برنامه‌های مربوط به نحوه اجرای طرح در این مدرسه استثنایی مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته است.   

captcha