کانون پیشاهنگان مهربانی برای تکریم سالمندان در زنجان تشکیل می‌شود
کد خبر: 3641244
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

کانون پیشاهنگان مهربانی برای تکریم سالمندان در زنجان تشکیل می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس هیئت مدیره فرزانگان سالمند زنجان از تشکیل کانون پیشاهنگان مهربانی با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این کانون با هدف تکریم سالمندان و ترویج روحیه نیکوکاری تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از تسنیم، ابراهیم جمیلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه جمعیت سالمندی رو به افزایش است، مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند زنجان به منظور توسعه نیکوکاری در جامعه و دعوت از همه قشرهای مردم برای میزبانی از سالمندان تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات سالمندان در جامعه مغفول مانده است، ابراز کرد: در استان زنجان خیریه‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف از جمله بیماران خاص وجود دارد و لازم است قشر سالخورده نیز مورد توجه مردم قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند هفت باغ مهربانی زنجان با تأکید بر لزوم فرهنگسازی نیکوکاری از سنین کودکی و تعاول با آموزش و پرورش در این راستا بیان کرد: کانون پیشاهنگان مهربانی در زنجان تأسیس می‌شود.

این مسئول در مورد کانون پیشاهنگان مهربانی تصریح کرد: این کانون در راستای ترویج روحیه کمک به سالمندان توسط دانش‌آموزان تشکیل شده است که ضمن تبادل نظر و هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش و تعامل با خانواده‌های دانش‌آموزان به دنبال رویکردهای پرورشی و ابعاد تربیتی است.

جمیلی تقویت و ترویج روحیه احترام به سالمندان را از دیگر اولویت‌های تشکیل این کانون برشمرد و گفت: این کانون با هماهنگی معاونت پرورشی آموزش و پرورش و همکاری خانواده‌ها اهداف مختلفی را دنبال می‌کند.

وی برگزاری کلاس‌های نیم روزه در مرکز هفت باغ مهربانی را از برنامه‌های کانون پیشاهنگان مهربانی عنوان کرد و افزود: این کلاس‌ها حول محور احترام به بزرگترها و کمک به پدر و مادر و سالمندان تشکیل می‌شود.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند زنجان با اشاره به اینکه به افراد پس از شرکت در دوره‌های آموزشی کارت عضویت پیشاهنگ مهربانی اعطا می‌شود گفت: خانواده‌ها و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره تلفن 3-33475052 تماس حاصل فرمایند.
captcha