مهری ماندگار در گرو همدلی نیکوکاران با دانش‌آموزان نیازمند
کد خبر: 3641605
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

مهری ماندگار در گرو همدلی نیکوکاران با دانش‌آموزان نیازمند

گروه جامعه: همدلی نیکوکاران با دانش‌آموزان نیازمند فردا، 23 شهریورماه، مهری ماندگار در دل‌ها و تاریخ می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشن عاطفه‌ها به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند و تهیه اقلام مورد نیاز تحصیلی آنان اعم از لوازم‌التحریر و هزینه تحصیل فردا 23 شهریورماه، در پایگاه‌های کمیته امداد و طی 24 شهریورماه، در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌‌شود.

پنج پایگاه اصلی تهران نیز در محل‌های امام‌زاده صالح تجریش، شهر ری، فرهنگسرای رسانه، فردوس، متروی امام خمینی(ره) است.

براساس شاخص‌بندی‌های انجام شده، به شهرهای ۲۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دو پایگاه، شهرهای ۵۰۰ هزار تا دو میلیون نفر جمعیت چهار پایگاه و شهرهای بالای دو میلیون نفر جمعیت هشت پایگاه اختصاص داده شده است.

روش‌های دریافت کمک‌ها؛ نقدی، از طریق سامانه، اپلیکیشن سکه، ارائه کالا و کمک مستقیم به خانواده نیازمندان است. صرفا مراکز معرفی شده از سوی کمیته امداد مجاز به دریافت کمک‌های مردمی هستند. برخی پایگاه‌ها نیز با همکاری مؤسسات خیریه برپا می‌شود که دارای علامت و آرم دو نهاد است.

نیکوکاران می‌توانند برای شرکت در جشن عاطفه‌ها از طریق شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷*، پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانیemdad.ir نیز کمک های خود را پرداخت کنند.

یادآوری می‌شود، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 19 مهرماه، در مدارس برگزار و کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس صرف نیازمندان همان مدارس می‌شود مگر در مواردی که دانش‌آموز نیازمند در مدرسه نباشد، کمک‌های جمع‌آوری شده به مناطق محروم‌تر اختصاص می‌یابد.


captcha