هفتمین سال دروس تخصصی تفسیر و علوم قرآنی مرکز فقهی آغاز شد
کد خبر: 3641623
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

هفتمین سال دروس تخصصی تفسیر و علوم قرآنی مرکز فقهی آغاز شد

گروه فعالیت‎های قرآنی: مراسم افتتاح سال تحصیلی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و هفتمین سال دروس تخصصی تفسیر و علوم قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)ازقم، مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) امروز 22 شهریورماه با حضور طلاب و اساتید و مدیران این مرکز و مسئولان استان از جمله مهندس سیدمهدی صادقی استاندار قم برگزار شد.
در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سخنانی به ذکر اهمیت علم و مقام عالم و وظایف حووزیان در زمینه پیگیری امورات مرتبط به فقه تخصصی پرداخت.
سخنرانی آیت‎الله جواد فاضل لنکرانی از دیگر برنامه‎های این مراسم بود که وی نیز در سخنانی به ذکر شاخص‎های علمی این مرکز علمی پرداخت و خطاب به طلاب این مرکز، نصایح و نکاتی را بیان کرد.
این مراسم در واقع مراسم افتتاحیه دروس تخصصی فقه و اصول (خارج و سطوح عالی) دروس تخصصی کلام و دروس تفسیر قرآن کریم و همچنین دروس مدرسه علمیه مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) بود.
گفتنی است در پایان این مراسم از طلاب ممتاز این مرکز تجلیل شد؛ برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار از دیگر بخش های این مراسم بود.
captcha