همکاری موسسات جامعة‎القرآن و نورالمجتبی(ع) توسعه می‎یابد
کد خبر: 3641694
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

همکاری موسسات جامعة‎القرآن و نورالمجتبی(ع) توسعه می‎یابد

گروه فعالیت‏‌های قرآنی: در دیدار مدیران موسسات قرآنی جامعة‎القرآن و نورالمجتبی(ع) بر لزوم افزایش همکاری مشترک بین دو نهاد تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، ‌محسن میر باقری مدیرمؤسسه نورالمجتبی(ع) ظهر امروز 22 شهریور ماه با حضور در ساختمان مرکزی موسسه جامعه القرآن با حجت‏ الاسلام والمسلمین طباطبایی مدیر موسسه دیدار و از نزدیک با فعالیت‏ های قرآنی مؤسسه آشنا شد.
وی ضمن تمجید از عملکرد مؤسسه در زمینه ارائه آموزش‎های علوم قرآنی و آموزش به تمام رده های سنی در موسسه را بسیار ارزشمند توصیف کرد. 
در این دیدار حجت‎الاسلام والمسلمین طباطبایی ضمن ارائه گزارش مبسوط از برنامه ها و فعالیت ‌های گسترده جامعه القرآن در سراسر کشور و در عرصه بین المللی، آمادگی این موسسه را در همه ابعاد در ارتباط سازنده با موسسه نورالمجتبی (ع) اعلام کرد.
در این دیدار دکتر میرباقری مدیر مسئول مؤسسه نور المجتبی (ع) نیز با بیان توضیحاتی به معرفی فعالیت‌های مجازی موسسه نورالمجتبی پرداختند.
لازم به ذکر است در این دیدار بر ارائه راهکارهای تعامل بیشتر این دو موسسه قرآنی بحث و گفتگو شد همچنین راه‌های همکاری بیشتر نیز مشخص و مقرر شد این ارتباطات سازنده به‌صورت مستمر تداوم یابد.
captcha