قاری و حافظ در هر جایگاه، نباید تصور کند به قله رسیده است
کد خبر: 3641704
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
امیر اسماعیلی بیان کرد:

قاری و حافظ در هر جایگاه، نباید تصور کند به قله رسیده است

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اینکه هر لحظه مؤانست با قرآن موجب فراگیری نکات جدید از این کتاب نورانی است، اظهار کرد: تمامی افراد در هر نقطه‌ای که باشیم نباید تصور کنیم که در قله قرآن هستیم، بلکه همواره در دامنه آن حرکت می‌کنیم.



امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی سالومحله، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در حاشیه آیین اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های آجا، گفت: قرآن، فقط برای نسل خاص نیست و برای تمامی نسل‌هاست و لذا آرمان‌هایش نیز ادامه دارد.
وی ادامه داد: هر چند مرتبه فرد قرآن را قرائت و تکرار کند، باز چندین نکته جدید از آن استخراج می‌کند و این نشان‌دهنده جنبه اعجاز قرآن است؛ لذا قاریان و حافظان، مدرسان و سایر افراد در هر نقطه‌ای که باشیم نباید تصور کنیم که در قله قرآن هستیم بلکه همواره در دامنه آن حرکت می‌کنیم و هر لحظه با مؤانست با آن از نکات آن بهره‌مند می‌شویم.
اسماعیلی در خصوص ارزیابی این دوره از مسابقات بانوان شاغل  و خانواده‌های آنها در پدافند، اظهار کرد: امروز رتبه‌ها و مقام‌هایی که پدافندی‌ها در این مسابقات آورده باشند، از نظر ما اینها همه مقام نخست را دارند چون همه قرارگاه پدافند 9 سال است که تشکیل شده است و سایر نیروها بیش از 60 سال از تشکیل شدن آنها گذشته است.
وی با اشاره به همراهی و مؤانست خانواده‌ها و کارکنان این نیرو با قرآن کریم با وجود سختی مشغله، عنوان کرد: 9 سال گذشتن از تشکیل پدافند و کسب این مقام‌ها در سطح ارتش از نظر من رتبه نخست را دارند.
captcha