دومین نمایشگاه دستاوردهای مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برپاشد
کد خبر: 3641715
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

دومین نمایشگاه دستاوردهای مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برپاشد

گروه اجتماعی: دومین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی و آموزشی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در این مرکز برپا و فعالیت‏های بخش‎های مختلف آن ارایه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) ازقم، در این نمایشگاه که دومین نمایشگاه بیان عملکرد مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) است مجموعه‎های فعال در این مرکز به ارایه فعالیت‎های خود پرداختند.
در این نمایشگاه بخش‎های مختلف این مرکز از جمله عملکرد حوزه بین الملل، عملکرد دستاوردهای انتشارات با ارایه 200 عنوان کتاب منتشر شده این مرکز و همچنین معاون آموزشی در منظر دید علاقه مندان قرار گرفته است.
در بخش پژوهشی این نمایشگاه نیز دستاوردهای پژوهشی در زمینه تفسیر نهج البلاغه و فقه و اصول و قرآن و برگزاری نشست‎های علمی منشورات معاونت پژوهشی در معرض دید قرار گرفته است.
یکی از بخش‎های نمایشگاه ارایه دستاوردهای مدرسه علمیه ائمه اطهار(ع) و همچنین مرکز تخصصی تفسیر بود؛ این مرکز تا کنون 322 طلبه را آموزش داده است که هم اکنون بیش از 100 طلبه در این مرکز مشغول به فعالیت علمی هستند؛ این مرکز تا کنون بیش از 14 نشست علمی برگزار کرده است.
ارایه دستاوردهای علمی بخش فرهنگی، تهذیب و اخلاق و روابط عمومی و مرکز تخصصی مطالعات تطبیقی مذاهب اسلامی در مشهد از دیگر فعالیت‎های این نمایشگاه بود.
گفتنی است آیت الله حسینی بوشهری و آیت‎الله جواد فاضل لنکرانی از این نمایشگاه بازدید کردند.
captcha